„Faceți din tot ceea ce vă place o oportunitate. Vă place să staţi pe Facebook? Faceţi din asta o oportunitate“, spunea Alexandru Grigoraș, specialist comunicare la Departamentul MEDIA al Universității „Al.I. Cuza“ (UAIC) din Iaşi, în cadrul conferinţei Buzz!Camp de la Iași.

Facebook. Cine nu a auzit de el? Vorbim zilnic despre el. Ne conectăm zilnic la el. Ne uităm, postăm, căutăm, ne distrăm, ne enervăm sau chiar lucrăm. Fie la o creionare cât mai bună a brandului nostru personal, fie la cea a firmei pentru care chiar lucrăm. Pentru că Facebook a devenit o activitate profesională. A devenit dintr-un moft, un musai. Asta spunea tot Alexandru Grigoraș. Persoanele se promovează, brandurile se promovează. Totul se promovează.

Tu te promovezi, ei se promovează, noi ne promovăm. Tu te promovezi, tu îi promovezi, tu ne promovezi. Ei te promovează, tu îi promovezi, noi vă promovăm. Indiferent de variantă, iată pe scurt câteva lucruri utile pe care Alexandru Grigoraș le-a amintit în cadrul conferinței şi de care te poţi folosi pentru ca tu nu doar să promovezi, ci să şi impresionezi.

Aplicate pe contul de Facebook al UAIC, acestea au reuşit să îl poziţioneze pe locul 9 ca pagină de Facebook din Iaşi şi pe locul 3 ca Universitate din ţară (conform facebrands.ro).

 

  • Folosește Facebook Insights. Cunoaște-ți publicul. Înțelege programul lor.
  • Publică regulat. Scrie în fiecare zi, dacă poți.
  • Publică atunci când publicul este prezent pe Facebook.
  • Scrie succint. Peretele este aglomerat cu multe mesaje, cele scurte fiind cele mai eficiente.
  • Gândește multimedia. Postează cât mai multe fotografii și filme.
  • Întreabă. Cere părerea. Ai grijă ca publicul să se simtă implicat în deciziile tale.
  • Oferă exclusivitate. Anunță ceva în premieră.
  • Răspunde prompt la întrebări. Facebook este ca un secretariat.
  • Urmărește întrebările publicate și răspunde.
  • Fii ancorat în timp și coerent. Adaptează postările la eveniment.

 

Poate că nu ți se vor părea spectaculoase, poate chiar banale sau poate mult prea plictisitoare pentru tine. Dar gândește-te bine. Le folosești așa cum se cuvine?

Ți-a plăcut articolul? Fii generos și împarte-l cu prietenii.

Despre autor

2 Comments

  1. Despre asta s-a vorbit la BUZZ!Camp. Insa parerea mea este ca facebook-ul ucide creiere. Esti in siguranta atata timp cat stii sa il controlezi si nu invers!

    • Eu cred că depinde de creier. 🙂 Pe unele poate le ucide, dar pe altele le poate face mai strălucitoare. E discutabil. Dacă te cunoști și știi ce vrei de la tine, nu ai cum să-ți lași ucis creierul tocmai de Facebook.

ADAUGĂ UN COMENTARIU

Close